نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا،'علیرضا حاتم زاده' شامگاه چهارشنبه در مركز تربیت مربی فنی و حرفه ای كرج، افزود: كارگرانی كه كارت مهارت ساختمان را دریافت كرده اند می توانند برای بیمه تامین اجتماعی اقدام كنند.

وی در خصوص طرح كشاورزی مهر گفت: آموزش مهارت از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور در طرح كشاورزی مهر برای فارغ التحصیلان رشته های كشاورزی،روستائیان بیكار و همچنین افراد ناموفقی كه نتوانسته اند بنگاه های زود بازده خود را راه اندازی كنند انجام می شود.

حاتم زاده گفت: افرادی كه در طرح كشاورزی مهر ثبت نام كرده اند در صورتی كه فاقد مهارت لازم برای راه اندازی كسب و كار در زمینه كشاورزی باشند مشمول آموزش می شوند.

وی تاكید كرد: آموزشهای مهارت در كشور انعطاف پذیر است و در قالب آموزشهای ثابت و سیار انجام می شود.

سپس 'علی موسوی' قائم مقام معاونت آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور در این نشست با اشاره به طرح نوین استاد -شاگردی گفت: در این طرح تلاش شده است كه از محیط های كار به عنوان مكان آموزشی استفاده شود.

وی اظهار داشت: برخی از رشته ها حتی برای بخش دولتی پرهزینه است به همین سبب افراد به جای اینكه در كلاس های آموزشی مهارت كسب كنند می توانند در كارگاهها در قالب استاد -شاگردی مهارت لازم را كسب كنند.

وی یادآور شد: هم اكنون این طرح در برخی از استانهای كشور به شكل پایلوت انجام شده است اما از یكم مهرماه امسال اجرای این طرح به تمامی بنگاههای اقتصادی ابلاغ می شود.

همچنین 'علی توكلی گلپایگانی' رییس مركز تربیت مربی و پژوهشهای فنی و حرفه ای كرج، در این نشست با اشاره به موضوع شركتهای دانش بنیان گفت: با بازبینی از پارك پردیس قرار است مراكز رشد اقماری در این پارك تشكیل شود .

وی در ادامه بیان داشت: از شهریور ماه امسال نخستین مركز رشد اقماری زیر نظر پارك پردیس راه اندازی می شود. پذیرش شركتها در این مركز انجام می شود.

به گفته توكلی گلپایگانی، اجرای طرح یاد شده طی یكسال نقاط ضعف و قدرت آن را نشان خواهد داد. در هر استان یك مركز رشد اقماری زیر نظر پارك پردیس شكل خواهد گرفت.

اقتصام ** 9123 ** 1418





:: برچسب‌ها: گربه , لا ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: